Neem maar vrij!!!! - Reisverslag uit Zihuatanejo, Mexico van markenjorien - WaarBenJij.nu Neem maar vrij!!!! - Reisverslag uit Zihuatanejo, Mexico van markenjorien - WaarBenJij.nu

Neem maar vrij!!!!

Door: Mark en Jorien

Blijf op de hoogte en volg

11 November 2006 | Mexico, Zihuatanejo

Hallo lieve mensen,

Hier even een bericht tussendoor om te zeggen dat we niet 9 maar 10 januari thuiskomen. Waarschijnlijk rond 12 uur `s middags.
We zijn op het moment heerlijk aan genieten in Mexico. Een kleine week geleden hebben we Suus opgehaald van het vliegveld (eindelijk...!) en zijn we direct aan onze westerlijke rondreis van Mexico begonnen. De Corona`s en Tequila`s glijden er heerlijk in na die goedkope wijn van Australie en Nieuw Zeeland!. We vinden het alledrie een geweldig land dat barst van de cultuur, bonte kleuren, swingende muziek en super gastvrije en relaxte mensen. De tijd vliegt voorbij en de warmte is heerlijk. In ieder geval geweldig gaaf om Suus in ons midden te hebben. Kortom het gaat top met ons!

Tot over drie weekjes (dan is er weer een nieuwe blog, Raymond!), enne... vergeet geen vrij te nemen he?
Kus van ons drietjes

  • 11 November 2006 - 17:35

    Raymond En Naomi:

    Drie weken??? Gebruiken jullie toevallig een Maya kalender... ;-)

  • 12 November 2006 - 04:29

    Ilse En Roel:

    Dus toch eerder naar huis... groot gelijk! En leuk voor ons, want wij komen in februari waarschijnlijk 3 weken, dus dan kunnen we in Nl een lekkere borrel drinken!!!

  • 15 November 2006 - 10:43

    Oma En Wim:

    lieve alle drie,
    We worden helemaal blij achter de pc van jullie volop genieten in Mexico. Oma wordt nu wel jaloers om in zo'n bruisend muziekland te zijn. Zou graag een foto van jullie drieën zien op de volgende weblog. Kan Suzan wel ongeveer, maar niet precies meer voor me zien. Eén van mijn zwakke kanten. Heerlijk, dat je binnen kort weer in ons kikkerlandje terug zijn.
    Veel plezier nog intussen en voor elk een pakkerd van ons beidjes uit Halsteren.

  • 17 November 2006 - 12:20

    Roel En Ilse:

    PS die goedkope wijn in Australie... die kochten jullie zelf hoor zwervers!

  • 19 November 2006 - 09:23

    Tineke:

    Komt dat mooi uit dat je in februari weer in Holland bent want ik wil dan iets organiseren voor een aantal ex collega`s als afscheid van mijn loopbaan.
    Ja nog 4 dagen werken en dan ga ik Time out verlaten na 16 jaar.
    Wens je nog een hele mooie tijd met Mark en je hoort nog van mij.
    Dikke kus, 10EKE

  • 20 November 2006 - 10:59

    Marco En Marion :

    Buenos dias!
    Herfst in NL is ook
    heerlijk...Vandaag 20 nov wind, regen en erg fris, kortom "gezond weer". Ik weet het mexico is mooi en bijzonder! Er komen vast weer mooie foto's aan. Heel veel plzier met z'n drieen en tot gauw!!
    Liefs van ons

  • 23 November 2006 - 13:06

    Patrick:

    He Mark en Jorien!
    Ik laat weer even wat van me horen, ik ben al weer een aantal maanden terug uit Zuid Amerika en ik mis het nog steeds, maar hier in Nederland gaat het verder gelukkig prima, ik heb sinds twee maanden een hele lieve vriendin die ook al heel lang salsa en zouk danst en ook heb ik weer een vaste baan! Dus het komt allemaal goed, zo zie je maar.
    Ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen over jullie avonturen, maar ongetwijfeld hebben jullie een wereldtijd met z'n tweeen!
    Schitterend he Nieuw Zeeland? Tsja, regen hoort erbij in Nieuw Zeeland en zeker rond de Milford Sound, dat is de twee na natste plek op aarde (op de Amazone na) en de Milford Sound is juist zo mooi en mystiek tijdens veel bewolking en mist! Jullie hadden gewoon die boottocht moeten doen!
    Maar goed, jullie hebben al zo veel moois gezien...
    Nou, veel plezier in Mexico en Cuba en wie weet tot ergens volgend jaar op een of andere party!

    Groetjes Patrick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Zihuatanejo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2007

Toerisme Apartheid

15 December 2006

Meeeeeggggiiiiiiccccoooooo

29 November 2006

To much Tequila in La Cantina

11 November 2006

Neem maar vrij!!!!

04 November 2006

Na regen komt nog meer regen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 48936

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: